Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Κυνηγώ μιαν ηλιαχτίδα

Κυνηγώ μιαν ηλιαχτίδα,
μα δεν πιάνεται θαρρώ!
Μια στο πιάτο μου χορεύει,
μια πηδάει μες στο νερό.

Μια τα μάτια μου θαμπώνει,
πότε πέφτει στην ποδιά μου,
πότε ολόχρυσο ένα φιόγκο
δένει πάνω στα μαλλιά μου…

Κι  όπως κάνω να την πιάσω,
πάλι αρχίζει τα παιχνίδια.
Το χεράκι μου γεμίζει
χρυσαφένια δαχτυλίδια!


ΝΤΙΝΑ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ, «Το βιβλίο της Μυρτώς», εκδόσεις Ατλαντίς, Αθήνα 1987.
...


Κάθε βδομάδα η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Από τον Δεκέμβριο του 2014 φιλοξενούνται στη στήλη και ανέκδοτα κείμενα νέων δημιουργών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση αυτά.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Βότσκου Μελπομένη.


Γεννήθηκα 3/4/1988.Το 2006 μπήκα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο όπου σπούδασα Αγγλική Φιλολογία. Παράλληλα με τις σπουδές ασχολήθηκα με την φωτογραφία όπου σπούδαζα στο IIEK esp και τελείωσα το 2011 . Από το 2012 φοιτώ στην σχολή εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών της Φλώρινας όπου μου δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ με την ζωγραφική και να έρθω σε επαφή με διάφορα οπτικά ερεθίσματα και να προσπαθώ να εξελίσσομαι μέσα από αυτό.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;