Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Η νεραϊδούλα



Σε παρακαλώ,
νεραϊδούλα μου καλή,
των ονείρων σου η μαγεία
κάνε να έρθει εδώ στη γη.

Όλα τα παιδιά του κόσμου κάνε
να ‘ναι ευτυχισμένα κι υγιή.
Το χαμόγελο στα χείλη να ανθίζει
κάθε μέρα, κάθε ώρα και στιγμή.

Η χαρά κι η καλοσύνη
να ‘ναι δίπλα τους για πάντα
κι όλα τ’ άνθη αυτού του κόσμου
να σκορπούν την ευωδιά τους
μπρος στα μάτια τους συχνά.

Αχ μικρή μου νεραϊδούλα,
που χρυσόσκονη σκορπάς εδώ κι εκεί,
πάρε το ραβδάκι σου κι απόψε
κι έλα την αγάπη να στεριώσεις
μες την παιδική ψυχή.

Όλους τους πολέμους κάνε
γρήγορα να σταματήσουν,
και σε όλους όσους κλαίνε
το χαμόγελο να συναντήσουν.

Φύλαξε τα δέντρα τα ψηλά απ’ τις φωτιές
κι όλα τα πουλιά, τα ζώα που φτιάχνουν
μες το καλοκαίρι τις φωλιές.

Αχ μικρή μου νεραϊδούλα,
συ μπορείς να φέρεις το καλό και πάλι
κάνε μια ευχή, κούνησε για λίγο το ραβδί
και στον κόσμο μας θα έρθει πάλι
η Ειρήνη στις καρδιές μας να κρυφτεί.

ΤΑΝΙΑ ΒΟΥΔΟΥΡΗ (ανέκδοτο κείμενο)

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας παιδικών βιβλίων Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Από τον Δεκέμβριο του 2014 φιλοξενούνται στη στήλη και ανέκδοτα κείμενα νέων δημιουργών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Μαρία Μέρκου.



Με λένε Μαρία Μέρκου, είμαι 19 χρονών και σπουδάζω στο Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Σύρο. Κατέχω το πτυχίο Proficiency Michigan στα Αγγλικά και το Β2 στα Γαλλικά. Ξεκίνησα να ζωγραφίζω από 3 χρονών και παρακολουθούσα και μαθήματα σχεδίου για 2 χρόνια. Μου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω-σχεδιάζω στον ελεύθερό μου χρόνο και να διαφοροποιώ τα σχέδια μου ανάλογα με τα συναισθήματά μου.
Το κείμενο έγραψε η Τάνια Βουδούρη.



Ονομάζομαι Τάνια Βουδούρη και είμαι Φιλόλογος. Αγαπώ τη φύση, τη θάλασσα, το χαμόγελο των μικρών παιδιών, τη λογοτεχνία, την ποίηση, τον τρόπο που γράφει ο Ν. Καζαντζάκης. Μου αρέσει να ταξιδεύω και να παρατηρώ το διαφορετικό. Από το 2012 ήρθαν στο δρόμο μου οι διακρίσεις στην Ποίηση. Ποιήματα μου έχουν συμπεριληφθεί σε 2 ποιητικές ανθολογίες σε Βόλο και Θεσσαλονίκη και σε 2 ποιητικά ημερολόγια στην Αθήνα. Πιστεύω στο καλό, στην ομορφιά των ανθρώπων που πηγάζει από την ψυχή και στα όνειρα των μικρών φοβισμένων παιδιών.

Email : voudouri@hotmail.gr


Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.
 Η σελίδα «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:












Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;