Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Το μανάβικο



Όλοι οι καρποί
κι όλα τα χρώματα
κι όλα μαζί
τα χαρωπά ονόματα

καρπούζια και πεπόνια
σύκα και σταφύλια
διαλέγεις ό, τι θες
ανάμεσα σε χίλια.

Ανοίγει η καρδιά σου
δροσερά όταν τα βλέπεις
χαρά και των ματιών
μα και της γεύσης.

Κι ίσως όποιος τα χαίρεται
θα πρέπει να σκεφτεί
τι φτιάχνουνε, το φως,
τα χέρια των ανθρώπων και η γη…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΩΤΕΑΣ, Απλές φωνές, εκδόσεις Πατάκη.

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας παιδικών βιβλίων Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Σπυριδούλα Δημοβασίλη.



Γεννήθηκα το 1979 στην Αθήνα. Είμαι απόφοιτη του τμήματος καλών τεχνών της σχολής Βακαλό και απόφοιτη του τμήματος γραφιστικής DTP της σχολής Intergraphics. Έχω συμμετάσχει στο παρελθόν σε πανελλήνιες εκθέσεις ζωγραφικής και έχω λάβει 2 βραβεία και μια τιμητική διάκριση για τη δουλειά μου. Τελευταία μου απασχόληση ένα ανέκδοτο βιβλίο με ιστορίες για παιδιά στο οποίο έχω κάνει τη συγγραφή και την εικονογράφηση.


Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:












Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;