Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Βγήκε το παιδί να παίξει



Βγήκε το παιδί να παίξει
με τ’ αστέρια στο μπαλκόνι…
Παίρνει χίλια και τα στρώνει,
τρυφερά όλα τα ενώνει,
φτιάχνει μια μικρούλα λέξη…

…μια λεξούλα αγαπημένη,
 μια καρδιά που ‘ναι δεμένη
 στη δική του την καρδιά:
Κι είν’ η λέξη αυτή: μαμά!

ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΕΛΩΝΗΣ

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Δήμητρα Πατέρα.


Ονομάζομαι Δήμητρα Χρυσοβαλάντου Πατέρα, είμαι 17 χρονών και θα πάω Γ' Λυκείου. Φοιτώ στο 1ο ΓΕΛ Καματερού. Από μικρή ηλικία λατρεύω τη ζωγραφική. Είμαι αυτοδίδακτη ζωγράφος και καθημερινά μου αρέσει να μαθαίνω κάτι νέο. Αυτόν τον χρόνο συμμετείχα στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό δημιουργίας αφίσας με θέμα <<Χτίζουμε την Ισότητα των Φύλων δημιουργώντας ενάντια στα στερεότυπα >>,με αποτέλεσμα να μου απονεμηθεί έπαινος. Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω νηπιαγωγός συνδυάζοντας την αγάπη μου για τη ζωγραφική, τη μουσική και τα παιδιά. Θέλω να ευχαριστήσω την κυρία Γιώτα Κοτσαύτη για την ευκαιρία να προβάλλω ένα δικό μου έργο δημόσια. Όποιος επιθυμεί να δει και άλλα έργα μου μπορεί να μπει στην σελίδα μου στο facebook ''ARTimiD ''.


Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;