Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

Ο Μπάμπης




Είμαι ο μπόμπιρας ο Μπάμπης,
έξι χρόνων παρά κάτι
κι όλοι λεν όταν με βλέπουν:
«Φτου, να μην τον πιάσει μάτι!»

Έχω και μιαν αδερφή,
από μένα πιο μικρή,
αδερφάκια αγαπημένα,
φιλιωμένα ή τσακωμένα.
κι ασ’ τη μάνα μας να λέει:
«Τρώγονται, πανάθεμά τα,
σαν το σκύλο με τη γάτα».

Η μαμά φωνάζει: «Μπάμπηηη!...».
Κι η γιαγιά μου: «Χαραλάμπη!...».
Κι ο πατέρας: «Που ‘σαι, Λάμπη!...
Δεν ακούς, καημένε, μπίτι;
Δε θα μαζευτείς στο σπίτι;»

ΝΙΚΟΣ ΚΑΝΑΚΗΣ
(Τα ηλιοτρόπια, εκδόσεις Πατάκη)

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Μαρία Σπύρου.



Γεννήθηκα στις 10 Μαρτίου 1972. Σπούδασα Γραφικές Τέχνες. Ασχολούμαι με τη ζωγραφική, κατασκευές και χειροτεχνίες. Λατρεύω τα παραμύθια και γενικά την παιδική λογοτεχνία. Μια μικρή προσπάθεια μου να γράψω το δικό μου παραμύθι έχει πάρει έπαινο από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Παιδικού Νεανικού Βιβλίου. Και μια δεύτερη μου προσπάθεια για εικονογράφηση ενός παραμυθιού για σχολείο είχε πάρει και πάλι έπαινο από τον τότε Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;