Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Φθινόπωρο




Φθινοπωρινό τοπίο,
τα παιδιά παν’ στο σχολείο,
ο καιρός έχει ψυχράνει
και το βράδυ κρύο κάνει.

Φύλλα κίτρινα πεσμένα,
τα λουλούδια μαραμένα,
πότε βρέχει, πότε λιάζει,
η διάθεση αλλάζει.

Φθινοπωρινέ μου αγέρα,
που σκορπάς τα φύλλα πέρα,
φέρε πάλι εδώ κοντά μου
καλοκαίρι στην καρδιά μου.

Όλα είναι μουσκεμένα,
τα ζωάκια τα καημένα,
τρέχουν να προστατευθούνε
και φαί ψάχνουν να βρούνε.

Την ομπρέλα μου ανοίγω
απ’ το σπίτι σαν θα φύγω.
Τη ζακέτα αν δεν φορώ,
να βγω έξω δεν μπορώ.

Φθινοπωρινέ μου αγέρα,
που σκορπάς τα φύλλα πέρα,
φέρε πάλι εδώ κοντά μου
καλοκαίρι στην καρδιά μου.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑΚΗ

Κάθε βδομάδα η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Δήμητρα Δεσποτοπούλου.

Είμαι συνταξιούχος της Τράπεζας της Ελλάδος και έχω τρεις γιους. Έχω μάθει ζωγραφική δίπλα σε έναν επαγγελματία ζωγράφο. Έκανα τρεις εκθέσεις με διάφορα θέματα (λάδια, ακουαρέλες, μολύβι και μολυβοκάρβουνο). Εδώ και 6 χρόνια σπουδάζω την αγιογραφία στον Δήμο Αμαρουσίου. Παράλληλα, τα τελευταία 17 χρόνια, συμμετέχω σε χορωδίες, σε διάφορες συναυλίες σε Ελλάδα και το εξωτερικό.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;