Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

Το παράδειγμα



Ένας κάβουρας μεγάλος
μέσα απ’ τα νερά
στο μικρό το καβουράκι
είπε μια φορά:

-Τι στραβά στραβά πηγαίνεις
και λοξοπατάς.
Ίσια μάθε να βαδίζεις
και να περπατάς.

Κι απαντά το καβουράκι
με φωνή δειλή:
-Είναι αλήθεια τόσο ωραία
τούτη η συμβουλή!

Μα περπάτησε συ πρώτος,
και σ’ ακολουθώ,
το γοργό το βάδισμά σου
για να μιμηθώ.

Βλέποντάς σε, κάβουρά μου,
ίσια να πατάς
εύκολα κι εγώ θα γίνω
όπως μου ζητάς.

Μα ο κάβουρας το ίδιο
πήγαινε αργά,
κι ήταν μια στα βράχια πάνω
μια μες στα νερά.

Ας το μάθουμε, παιδιά μου:
στη ζωή πολλοί
το παράδειγμά μας θέλουν
να ‘χουν συμβουλή.

ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΣΤΟΡΟΠΟΥΛΟΥ

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Αριάνα Φιλοπούλου.


Ονομάζομαι Αριάνα Φιλοπούλου και ασχολούμαι κυρίως με την αγιογραφία. Πριν πολλά χρόνια τελείωσα τη σχολή Καλών Τεχνών για γλυπτική-κεραμική στα Τίρανα. Από μικρή σχεδίαζα, ζωγράφιζα με ακουαρέλες και παστέλ. Μένω στο Κιάτο Κορινθίας από το 1991 και έχω πάρει μέρος και  σε εκθέσεις στην περιοχή μου.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;