Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Ψευδαίσθηση



Ήταν μια φορά ένας αγρότης χοντρός και άσχημος
που είχε ερωτευτεί (φυσικά!)
μια πριγκίπισσα ξανθιά και πανέμορφη…
Μια μέρα η πριγκίπισσα -κανείς δεν ξέρει γιατί-
έδωσε ένα φιλί στον χοντρό και άσχημο αγρότη…
και, ως δια μαγείας, αυτός μεταμορφώθηκε
σ’  έναν κομψό και λυγερόκορμο πρίγκιπα.
(Τουλάχιστον, έτσι τον έβλεπε αυτή…)
(Τουλάχιστον, έτσι αισθανόταν αυτός…)

ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΪ,
Ιστορίες να σκεφτείς, εκδόσεις Opera (μετάφραση Μαρία Μπεζαντάκου)

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Κωνσταντίνα Καρκαβίτσα.


Είμαι η Κωνσταντίνα Καρκαβίτσα και έχω γεννηθεί το 1993. Έχω σπουδάσει Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Με τη ζωγραφική ασχολούμαι από πολύ μικρή. Μου αρέσει να ζωγραφίζω μεγάλους πίνακες σε καμβά, κυρίως με ακρυλικά χρώματα. 

Έχω ζωηρή φαντασία σε ό,τι έχει να κάνει με κατασκευές με τα χέρια και δημιουργία. Επίσης, μικρότερη, έχω κάνει κάποιες απόπειρες να γράψω παραμύθια, στα οποία έχω κάνει και δική μου εικονογράφηση. 

Ό,τι έχει να κάνει με τέχνη, δημιουργία, χρώματα και πινέλα είναι αυτό που με εκφράζει!
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;