Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Το χρυσό μήλο



Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας βασιλιάς πολύ, μα πάρα πολύ πλούσιος. Μια μέρα έβγαλε τελάλη σ’ όλους τους υπηκόους του, πως όποιος του ‘λεγε το πιο μεγάλο ψέμα, θα τον αντάμειβε μ’ ένα χρυσό μήλο. Άνθρωποι απ’ όλα τα στρώματα παρουσιάστηκαν στο παλάτι να πουν στο βασιλιά το δικό τους ψέμα, αλλά ο βασιλιάς κουνούσε πάντα το κεφάλι λέγοντας:

-Καλά, εντάξει, αλλά η ιστορία σου θα μπορούσε να ‘ναι κι αληθινή.

Μια μέρα έφτασε ένας νεαρός που κουβαλούσε ένα βαρελάκι.

-Βασιλιά μου, ήρθα για κείνα τα χρυσά δουκάτα, είπε ο νεαρός.

-Ποια δουκάτα;

-Κείνα που σας δάνεισα την προηγούμενη βδομάδα.

-Μα εγώ δε δανείστηκα ποτέ τίποτα από σένα, φώναξε ο βασιλιάς. Είν’ ένα μεγάλο και χοντρό ψέμα.

-Αν είναι μεγάλο και χοντρό, τότε δώστε μου το χρυσό μήλο, είπε ο νεαρός.

-Για περίμενε μια στιγμή, έκανε πως θυμήθηκε ο βασιλιάς. Τώρα σα να το θυμάμαι.

-Καλύτερα έτσι, Μεγαλειότατε. Επιστρέψτε μου λοιπόν το βαρελάκι με δουκάτα μου.

Ο βασιλιάς κατάλαβε πως πιάστηκε κορόιδο. Κι έτσι ο νεαρός κατάφερε και πήρε το χρυσό μήλο.

(Αρμενία)

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΑΠ’ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Κάθε βδομάδα η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Ειρήνη Σαναΐδου.


Ονομάζομαι Σαναΐδου Ειρήνη και είμαι απόφοιτη σχολής Καλών Τεχνών. Από μικρή μου άρεσε να ζωγραφίζω και να ταξιδεύω με τις μικρές γεμάτες χρώμα ιστορίες μου. Στην όμορφη αυτή σελίδα "Ένα κείμενο, μια εικόνα", έγινα και πάλι παιδί και ευελπιστώ να ταξιδέψετε με τη ζωγραφιά μου, τόσο οι μικροί, όσο και εκείνοι που αισθάνονται ακόμα μικροί..
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;